Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy masaż relaksacyjny daje dobre efekty, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: alexsys76 » 05 kwie 2017, 11:02

Cześć. Od pewnego czasu miewam problemy z kręgosłupem. Zacząłem wertować wyszukiwarkę w poszukiwaniu przyczyn tego rodzaju problemu. Na blogach odnalazłem dużo wypowiedzi ludzi z podobnym bólem pleców. Wiele osób zaleca masaż leczniczy , który wg ich opinii bardzo koi ból pleców. Rozmyślam tylko czy nie wybrać także masażu relaksacyjnego aby jeszcze rozluźnić mięśnie. Może tego rodzaju zestaw masaży pomoże? Czytałem też, iż tego rodzaju dolegliwości spowodowane są siedzącym trybem pracy. Czy jest to prawdą?. Faktem jest, że sporo pracuję siedząc przy komputerze od lat. Natomiast czy takie bóle nie powinny ujawnić się od samego początku? Oraz najważniejsze pytanie o lokalizację dobrego salonu masażu w Warszawie , który świadczy masaż leczniczy w przystępnej cenie.

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy masaż leczniczy jest skuteczny, adres salonu masażu w Warszawie

Postautor: marekwolski » 05 kwie 2017, 11:07

Witaj. Znam twój ból i postaram ci powiedzieć jak najwięcej na ten temat. Po pierwsze tego typu bóle kręgosłupa mogą być spowodowane siedzącym trybem pracy, na które świetnym sposobem jest masaż leczniczy - potwierdzam iż pomaga. Trzeba połączyć tego typu masaż z regularnym uprawianiem sportu. Nieźle wpływa na kręgosłup nawet codzienne spacerowanie. Poprzez to nie obciążamy tak naszych kręgów. Dobrych salonów masażu w Warszawie jest wiele. Najlepiej wybrać ten, który jest blisko twojej pracy lub domu. Masaż relaksacyjny wykonuje regularnie i powiem szczerze, iż ból kręgosłupa minął. Natomiast polecam aby spojrzał na to jeszcze jakiś specjalista. Sam zabieg masażu może nie wystarczyć lub tylko maskować objawy jakieś poważniejszej choroby.


Wróć do „Gadki codzienne”