Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Rozmowy na każdy temat.
alexsys76
Posty: 16
Rejestracja: 18 maja 2016, 10:51

Czy to będzie odpowiednia reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: alexsys76 » 07 cze 2016, 15:12

Dzień dobry. Niedawno dostałem maila z ofertą na pozycjonowanie mojej strony www: http://danuta-majewska.pl/stomatolog-dentysta-radom w wyszukiwarce internetowej. Specjalnie podaję podstronę, gdyż firma która ma potencjalnie zająć się promocją strony, uznała ją za zbędną. Chcą aby dla każdej frazy wyświetlała się strona główna. Wg mnie jest to mało logiczne. Osoba, która poszukuje implantów winna wejść od razu na konkretną podstronę z implantami. Czy jest sposób, żeby tak promować stronę, aby dla odmiennych fraz wyświetlały się właściwe podstrony. Z góry dziękuje za poświęcony czas i poradę w tej kwestii. Przeglądałem podobne rozwiązania dla dentystów w stolicy. Tam dentyści promują się opisany przez mnie sposób. Przykładowo po wpisaniu słowa dentysta Ursynów pojawiają się podstrony danego dentysty. Co ciekawe jeżeli wpiszemy stomatologia Ursynów to mam całkiem odmienne rezultaty niż wpisałem dentysta Ursynów. Od czego to zależy, że dla praktycznie identycznych ciągów znaków pojawiają się inne strony internetowe. Drugie pytanie czy stomatolog Ursynów i stomatologia Ursynów to różne frazy? Po wymianie wiadomości z firmą SEO i zadaniu im tego pytania uzyskałem odpowiedź, iż stomatolog Ursynów to nie to samo co dentysta czy stomatologia na Ursynowie. Każde z nich to inna fraza do pozycjonowania. Czy mają oni rację?. Przykładowo dla tego gabinetu i słowa kluczowego http://ortodoncjakabaty.pl w rezultatach szukania pojawia się bardzo często ona na samym początku wyszukań. Niezależnie czy wpiszę dentysta Ursynów, stomatolog czy stomatologia Warszawa to przeważnie widzę to samą domenę internetową. Także ciekawym faktem jest, iż dla hasła aparat na zęby Warszawa wyświetla się inna podstrona, a dla słowa ortodonta Kabaty jeszcze inna. Wygląda na to jakby dla każdej frazy, była promowana podstrona. Czy to powszechny zabieg? Jak tak, to dlaczego nie korzystniej reklamować tylko stronę główną. Wtedy jest mniej pracy. Nie muszę tworzyć wielu tekstów i rozpisywać każdego zabiegu na kilka stron. Przecież strona firmowa dentysty z Ursynowa to nie encyklopedia. A może takie obszerne elaboraty są konieczne do skutecznej promocji strony? Także cena promocji na interesujące mnie hasła: stomatologia i dentysta na Ursynowie jest spory. Myślałem, iż jak dodam domenę do paru katalogów to będę wysoko w wynikach. Przecież takie słowa jak stomatolog Ursynów czy dentysta Ursynów nie mogą być skomplikowane do wypromieniowania. Rozumiem, iż stomatolog Warszawa jest może skomplikowaną frazą. Lecz czy dzielnica Warszawy to już taki wielki problem?

podobne tematy:

marekwolski
Posty: 20
Rejestracja: 18 maja 2016, 12:49

Czy to będzie skuteczna reklama dla gabinetu stomatologicznego w Radomiu?

Postautor: marekwolski » 07 cze 2016, 15:21

Witaj, jeśli chodzi o pozycjonowanie strony w wyszukiwarce internetowej to twój tok rozumowania jest jak najbardziej logiczny. Nie mówimy już tylko o wygodzie użytkownika. Jeśli promujemy podstrony to po pierwsze zmniejszamy ryzyko nałożenia kary. Po drugie szybciej można uzyskać pozycje dla wybranych haseł. Po trzecie nie mam pojęcia jak wspomniana firma od pozycjonowania chce upchnąć na jednej podstronie teksty zawierające wszystkie hasła. Pozycjonowanie z pewnością będzie na parę fraz takich jak: dentysta Radom, implanty Radom, ortodoncja Radom, itp. Więc nie da się przygotować przyjaznego dla oka tekstu , który zawiera te wszystkie frazy na stronie startowej. Moja rada - poszukaj innej firmy do promocji strony.

podobne tematy:


Wróć do „Gadki codzienne”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości